23/06/2026
📣 Es presenta la III edició de “L’estiu a la fresca”
L’Ajuntament ha presentat la nova programació de “L’estiu a la fresca”, un projecte que enguany arriba a la seva tercera edició i que s’ha consolidat com una de les propostes culturals i d’oci de l’estiu.
La iniciativa ha estat presentada per l’alcalde, Christian Martínez, i per la regidora de Cultura i Festes, Laia Levis, i es desenvoluparà des de finals de juny fins a mitjans de setembre.
Aquest projecte aposta per una oferta diversa, participativa i adreçada a tots els públics i edats, amb activitats que es duran a terme als diferents barris del municipi.
L’objectiu és dinamitzar els espais públics durant els mesos d’estiu i, alhora, afavorir la cohesió social entre el veïnat dels diferents barris, fomentant la convivència i animant la ciutadania a sortir al carrer i gaudir de les activitats a l’espai públic.
La programació inclou propostes com cinema a la fresca, nits musicals i activitats esportives, entre moltes altres activitats.
Amb aquesta tercera edició, “L’estiu a la fresca” es consolida com un projecte estable dins del calendari cultural del municipi, amb el suport de la Diputació de Tarragona.

Cerrar [X]Uso de cookies
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y recopilar datos estadísticos sobre hábitos de navegación. El uso de cookies es necesario para la notificación de incidencias. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, en nuestra Política de cookies