24/06/2026
🔥 La Flama del Canigó va arribar ahir a Santa Oliva!
Ahir vam rebre la Flama del Canigó de la mà d’una representació d’ADHSO, que l’havia recollit al Parlament de Catalunya per portar-la fins al nostre municipi i mantenir viva aquesta tradició tan arrelada.
A les 19h, la Flama va iniciar el seu recorregut des de l’entrada al nucli antic, on es va fer el lliurament als representants de l’Ajuntament i de les entitats del municipi.
Des d’aquest punt, la Flama va continuar el seu camí fins a les escales del Castell, acompanyada per l’Associació de Gent Gran Verge del Remei, Veus de Dones, el Club de Lectura, Teatròliba, ADHSO, Picadits, Pastorets, Colla gegantera, Espurnes, Diables de Santa Oliva i Grallers.
Durant l’acte, Pol Carreras i Júlia Cugat van ser els encarregats de fer la lectura del Manifest de la Flama del Canigó.
🥂 La celebració va finalitzar amb un petit refrigeri amb coca de Sant Joan i cava per a totes les persones assistents.
Gràcies a totes les entitats i persones que vau fer possible aquesta celebració i que ajudeu a mantenir viva la Flama del Canigó a Santa Oliva.
📸 Fotografies: Jordi Basseda i Ajuntament de Santa Oliva
#SantaOliva #FlamaDelCanigó #SantJoan2026






Cerrar [X]Uso de cookies
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y recopilar datos estadísticos sobre hábitos de navegación. El uso de cookies es necesario para la notificación de incidencias. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, en nuestra Política de cookies